예약

1. 메일 예약시 메일로 다음 내용을 알려주세요.(빠른 답변 원하시면 전화로 예약 문의해 주세요)

e-mail:islandgh@gmail.com

phone: 0507-1320-3899

예약자명 :
체크인 날짜 :
숙박일수 :
방 타입(도미토리/더블룸):
인원 수, 성별 :
연락처 :

2.예약상황을 확인후 e-mail 또는 문자로 입금계좌를 보내드립니다.

3.입금여부를 꼭 알려주시고,입금확인 후 예약확정 연락을 드립니다.
입금 여부를 알려주시지 않을 경우 중복 예약으로 예약이 취소될 수도 있습니다.

[Notice]

1. 입금전에 환불규정을 꼭 확인 부탁드립니다.

2. 도미토리는 외국처럼 남녀구분없이 사용합니다.(객실에 여유가 있으면 가능한 한 구별해 드립니다.)

3. 당일 입금이 안될시에는 다른 손님들을 위하여 자동으로 예약이 취소됩니다. 만약, 예약이 취소된 후 입금하셨을 경우 전액 환불해드립니다

당일 항공편 결항 또는 지연으로 취소하실 경우 환불은 불가하나, 3개월 내로 다시 예약하실 경우 해당 금액의 사용이 가능합니다.

체크인 : 14:00 ~ 20:00
체크아웃 : 10:30

1. For email reservations, please provide the following information. (For a faster response, please inquire by phone.)

e-mail:islandgh@gmail.com

phone: 0507-1320-3899

Name:
Check-in Date:
Number of Nights:
Room Type (Dormitory/Double Room):
Number of Guests and Gender:
Contact Number:

2. After checking availability, we will send you the bank account information for the deposit via email or text message.

3. Please be sure to inform us once the deposit has been made. Your reservation will be confirmed after we have verified the payment.

If you do not notify us of your payment, your reservation may be canceled due to duplicate bookings.

[Notice]

Please be sure to check the refund policy before making a payment.

The dormitory is mixed-gender, similar to hostels in other countries. (If there is availability, we will try our best to separate by gender.)

If the payment is not made on the day of booking, the reservation will be automatically canceled for other guests. If you have made a payment after the cancellation, a full refund will be issued.

In case of cancellation due to flight cancellation or delay on the day of your arrival, a refund is not possible. However, you may use the paid amount for a future reservation within 3 months.

CHECK-IN : 14:00 ~ 20:00
CHECK-OUT : 10:30